Klachtafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je had verwacht. Ik raad je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@hippegirls.nl. Beschrijf alsjeblieft je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld ook het ordernummer en je gegevens. Het kan zijn dat we je vragen om foto's door te sturen, zodat we de klacht snel kunnen behandelen.

Ik zal er alles aan doen om samen met jou tot een goede oplossing te komen. Als je niet tevreden bent met onze klachtafhandeling, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Ga naar https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ voor meer informatie. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je kunt het ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze via het platform van de Europese Unie indienen.