Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals u heeft verwacht.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hippegirls.nl of schriftelijk bij ons kenbaar te maken.
Omschrijf de klacht graag zo duidelijk mogelijk en vermeld daarnaast ook het ordernmummer en uw gegevens. Het kan mogelijk zijn dat wij u vragen om foto's door te sturen zodat wij de klacht z.s.m. in behandeling kunnen nemen.
Hippe Girls
Zadelmakerstraat 64
1991 JE VELSERBROEK
Wij zullen er dan ook alles aan doen om samen tot een goede oplossing te komen.
Bent u niet tevreden met onze klachtafhandeling, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.